Onbekend's avatar

Over mantelpower

Weblog van een oer Aalsmeerder. Mooie gedachten, muziek, foto's, Aalsmeerse historie en zo nu en dan een grapje. Sport, kleinkinderen, eiland op de Westeinder Plas,leuke filmpjes en kunst spelen zeer zeker ook een grote rol!

Eén reactie »

  1. Jan's avatar Jan schreef:

    Hi Eddie,

    gefeliciteerd met je oude/nieuwe weblog.
    Leuk. Heb het eea ander gezien. Knap hoor!
    gr en tot woensdag, gaan we er weer tegen aan.
    Jan Schavemaker

  2. mantelpower's avatar mantelpower schreef:

    Hi Jan
    Morgen ben ik weer van de partij….. Pim belde net op, dat hij niet speelt, dus wordt het voor mij kaarten en tennissen….Lekkerrrr! Tot morgen…!

Geef een reactie