Zondag rond koffietijd arriveerden we met Henk en Gre op ons eiland op de Westeinder Plas…!
Het was fantastisch weer en na de koffie gingen we kaarten (tachtigen), totdat fietsvrienden Toon en Dirma in hun prachtige boot aan kwamen varen en gezellig bij ons aanschoven…!
Niet veel later kwam de zoon van Toon en Dirma, Anton er bij…en dat vonden Gre en Kiki een ‘spetter’…en gelijk hadden ze!

Henk van Leeuwen kwam enkele keren voorbij met z’n volle-bak rondvaartboot…!






