Zondag rond koffietijd arriveerden we met Henk en Gre op ons eiland op de Westeinder Plas…!
Het was fantastisch weer en na de koffie gingen we kaarten (tachtigen), totdat fietsvrienden Toon en Dirma in hun prachtige boot aan kwamen varen en gezellig bij ons aanschoven…!
Niet veel later kwam de zoon van Toon en Dirma, Anton er bij…en dat vonden Gre en Kiki een ‘spetter’…en gelijk hadden ze!
DSCN1652

DSCN1653

DSCN1654

DSCN1655

DSCN1648

DSCN1649

DSCN1650Henk van Leeuwen kwam enkele keren voorbij met z’n volle-bak rondvaartboot…!

DSCN1651

Onbekend's avatar

Over mantelpower

Weblog van een oer Aalsmeerder. Mooie gedachten, muziek, foto's, Aalsmeerse historie en zo nu en dan een grapje. Sport, kleinkinderen, eiland op de Westeinder Plas,leuke filmpjes en kunst spelen zeer zeker ook een grote rol!

Geef een reactie